Ajan – Spy (2015) Türkçe Altyazılı HD izle

Reklamı Geç
7.3
Türkçe Altyazı
HD 1080p
Ajan – Spy (2015) Türkçe Altyazılı HD izle

Spy - Film Konusu:

Ajan- - Spy (2015) Aksiyon, Komedi, Suç Filmini Türkçe Altyazılı HD 1080p izle
Susan Cooper (Melissa McCarthy) masa başı çalışan alçakgönüllü bir CIA analisti, aynı zamanda en tehlikeli görevlerin ardındaki duyulmamış kahramandır. Ancak partneri (Jude Law) ve diğer gözde ajan (Jason Statham) deşifre olunca, öldürücü silah tüccarlarının dünyasına sızmak ve dünya çapında bir felaketi önlemek için gönüllü ol

Ajan – Spy (2015) Türkçe Altyazılı HD izle” için 7 yorum yapılmış.

  1. herkül 16 Eylül 2015 saat 16:56 # Kayıtlı Üye

    Filmin 40 dakikası sıkıcı geçiyor olmasına rağmen sonradan çok keyifli hale geldi. Komedi, aksiyon çok güzel özellikle Jason Statham’ en espirileri harika.

  2. Ali 16 Eylül 2015 saat 19:36 # Ziyaretçi

    Sayın Sinemapol Yöneticisi Bu Film Ve San Andreas’ın Türkçe Dublajını Yükleye Bilirseniz Sevinirim.Teşekkürler.

  3. orhan 17 Eylül 2015 saat 00:21 # Ziyaretçi

    jason stathamın eski filmleriyle alakası yok.komik ama ona komiklik pek gitmiyor ve adamı birkaç yerde aşağılamışlar olmamış.statham bu olamaz

  4. ugur Yılmaz 30 Eylül 2015 saat 09:15 # Kayıtlı Üye

    ŞUNU YAZIYIMDA Bİ ÖNCE HAYATIMDA İZZLEDİĞİM EN GÜZEL KOMEDİ FİLMİYDİ DİĞER ÖĞELERDE VAR İÇİNDE AMA JASON KOMEDİDE DE HARİKAYMIŞ NEDEN HASILAT BU KADAR AZ BİLMİYOM BELKİDE SİTEDE Kİ RAKAM ESKİDİR İMDB HARİKA DAHA YÜKSEK OLMASINI İSTERDİM AMA

    abiiiiii :SAsfAD:HSDJ:s:HSD 48:15 ne öyle ya :DDDDDD anırdım gülmekten oha onu nasıl göstermişleer :DDD devam ediyo sonra :DDD 48.15’den sonraki 2 dk’da güldüğüm kadar hayatımda gülmemişimdir 😀 1:22:23 :DASDASDASDas buda harika D:ASDASD.ABİ İNANAMIYORUM YA 1:54:00 RESMEN ADAMIN BÜTÜN KARİZMASI GİTTİ 😀 BÜTÜN FİLMERİNDE OLAN KARİZMASI.YA ADAMIN JASON STATHAM İÇİN İZLEDİM AMA ONUDA ÇOK GÖSTERMEDİLER YA AMA GÖSTERDİKLERİNDE DE HAKKINI FAZLASIYLA VERDİ ABİ KOMEDİ FİLMİNİDE MÜKEMMEL YAPIYO ADAM YA AŞIRI KOMİKTİ FİLMDEKİ KÜFÜRLER 10 NUMARAYDI YA 😀 HELE REYNA’NINKİLER KADININ KONUŞMASI AKSANI MÜKEMMEL YA BİDE ÇEKİCİLİĞİ EKLENİNDE EFSANE Bİ KADIN YA. çok güzel seksi ve çekici bi kadın ama konuşması harika ya küfür edişine hayran kaldım onun jason’ın ve cooper’ın ::D en sonuda iyiymiş 😀

  5. nazlı ç 4 Ekim 2015 saat 03:05 # Ziyaretçi

    çok eğlenceli yaa :))

  6. nazlı ç 4 Ekim 2015 saat 03:06 # Ziyaretçi

    jason statham’ın kendi kariyeriyle dalga geçmesi de cesaret işi ^^

  7. mehmet yilmaz 22 Ocak 2016 saat 20:58 # Ziyaretçi

    Merhaba, bu filmi izleyecekler dikkat etsin. filmin ortasında(şişman kadın otel odasında fotoğraf makinesine bakarken) bir adamın cinsel organını gösteriyorlar. öyle ima falan değil 15-20 sn. çok net bir şekilde. 20 yıldır sinema izlerim böyle bir komedi filmine bu sahneyi niye koymuşlar halen anlamış değilim.
    bence bu filmi sitenizden kaldırın. varsın bir film eksik olsun . insanlar en ummadığı zamanda şok olmasınlar, çoluk çocuk karşısında kızarmasınlar .

×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.