İnsanoğlu Hepimizin Hikayesi (Belgesel) Türkçe Dublaj

Reklamı Geç
7.8
Türkçe Dublaj
HD 1080p
İnsanoğlu Hepimizin Hikayesi (Belgesel) Türkçe Dublaj

Mankind the Story of All of Us - Film Konusu:

Mankind the Story of All of Us (2012) İnsanoğlu Hepimizin Hikayesi Tarihi, Belgeseli Türkçe Dublajlı HD 1080p izle
Uygarlığın epik destanını anlatan bu seride tehlike, aksiyon, mücadele, kahramanlık, adrenalin, kısaca uygarlık tarihimizde yaşanan her şey var.
Bu 12 bölümlük seri, bizleri önce Mezopotamya'ya, yani uygarlığın ilk ortaya çıktığı yere götürüyor. Dünyanın en büyük uygarlıklarının yükseliş ve çöküşüne tanık olmakla kalmayacak, modern dünyanın mimarı alfabenin bulunuşu ve tarıma geçiş gibi dönüm noktalarına da tanık olacaksınız.
Coğrafya, tarih ve bilimi aynı potada eriten seri, insanlığın gezegendeki sıradışı serüvenine benzersiz bir gözle yaklaşıyor.

İnsanoğlu Hepimizin Hikayesi (Belgesel) Türkçe Dublaj” için 10 yorum yapılmış.

  1. Onur Solmaz 6 Ekim 2015 saat 23:35 # Kayıtlı Üye

    Belgeselin 1. bölümünü şuan yeni izledim bitirdim çok güzel her şey sırası ile işlenmiş çok başarılı izleminizi tavsiye ederim. Teşekkürler Sinemapol

  2. Anonim 6 Ekim 2015 saat 23:37 # Ziyaretçi

    Yanlış hatırlamıyorsam geçen aylarda CNN de oynuyordu bu belgesel. Birkaç bölümünü izlemiştim güzel bir belgesel tavsiye ederim.

  3. CHUKİ 7 Ekim 2015 saat 11:09 # Ziyaretçi

    ÇİN SEDDİNİN KURULUM AMACINI ÇOK KISA GEÇMİŞ :/ ORTA ASYANIN GÖÇEBE TOPLULUĞU NEDİR LA :

  4. Onur Solmaz 7 Ekim 2015 saat 11:42 # Kayıtlı Üye

    Kısa kısa geçiyor zaten çok yer verse bu belgesel uzarda uzar mini belgesel zaten iyi yapmışlar

  5. Enes YILDIZ 7 Ekim 2015 saat 13:01 # Ziyaretçi

    Merhaba.Acaba boks maçlarını yükleyebiliyomusunuz diye sormak istedim.ben youtubeden falan indirmeye çalışıyorum ama görüntü kalitesi pek iyi olmuyo yani kalitesi iyi olan da var ama genelinin kalitesi ddüşük.Yükleyebilirseniz seviniriz.çoğu kişinin benle aynı fikirde olduğuna eminim.Floyd gibi roy jones gibi boksörlerin fanları çok fazla.

  6. VİP ADAM 25 Ekim 2015 saat 15:30 # Kayıtlı Üye

    Bunlar tam serefsiz insanoglu tarihi diye sadece ingiltere amerika tarihinu anlattilar adamlarin bağimsizlik savasiyla bizim ne alakamiz ozman kurulus savasinada koy dimi ag bebeleri

  7. VİP ADAM 25 Ekim 2015 saat 15:32 # Kayıtlı Üye

    7 bòlum boyunca ya amerika yada ingiltere baska bi sey yok 3 bòlum guzel sonra kapatij

  8. Sinan 8 Ocak 2016 saat 00:28 # Ziyaretçi

    Bazı bölümler açılmıyor düzeltirseniz sevinirim

  9. Adam 15 Ocak 2016 saat 20:55 # Ziyaretçi

    cnn türkden almışlar

  10. Ismail 7 Kasım 2016 saat 11:31 # Ziyaretçi

    iyi guzel de buna bakan birisi tum insanlik avrupaya borclu sanar kendini.materyalist bir belgesel,Islamin dunyaya kazandirdiklarindan konusulmayan, tarihin yarisini kaplayan Osmanlidan az bahsediliyor,turklerden,onemli islam alimlerinden sadece bir kaci anilmis.Oysa tum bunlardan bahsedilse belgesel en az 18-19 bolum olurdu valla.ama yinede izlemeye deger.

×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.