Survivor (2015) Türkçe Altyazılı HD izle

Reklamı Geç
5.7
Türkçe Altyazı
HD 1080p
Survivor (2015) Türkçe Altyazılı HD izle

Survivor - Film Konusu:

Survivor (2015) Türkçe Altyazılı Full HD 1080p Film izle
New York'a düzenlenecek bir terörist saldırısının önüne geçebilmek için, şüpheli konumundaki bir kadının peşine düşen istihbarat ajanının; kadının kendini temize çıkarmasına fırsat vermeden onu ortadan kaldırma planını perdeye taşıyan film, aksiyon severleri tatmin edecek gibi görünüyor!

Survivor (2015) Türkçe Altyazılı HD izle” için 7 yorum yapılmış.

  1. Furkan Coşgun 1 Haziran 2015 saat 20:21 # Ziyaretçi

    Film nasıl?

  2. Emir Berkant 1 Haziran 2015 saat 23:20 # Ziyaretçi

    Film güzel zaten 2 meşur oyuncu var baş rolde pişman olmayacağınız bir film artık ne olacak diye tırnaklarımı yemeye başlamıştım bazı yerlerde. Teşekkürler sinemapol

  3. cem 2 Haziran 2015 saat 01:09 # Ziyaretçi

    harika olağan üst bir yapımdır bu filmi buraya taşıyan adminlere sonsuz teşekürler kandiliniz mübarek olsun aynı zaman da

  4. Selim Işık 5 Haziran 2015 saat 20:58 # Ziyaretçi

    Yaşlanmış da olsa, sonuçta bizler için tanıdık bir yüz olan Pierce Brosnan ile
    “güzeller güzeli” olan,
    “hala güzel” olan
    ve korkarım ki hep “çok güzel” kalacak olan Milla Jovoviç,
    izleyenlere “Ulan arkadaş bu adamlar var ya, bu adamlar… Vallaha bunlarla başa çıkılmaz. Teknoloji bunlarda, her bi şey bunlarda, pü-hüüü” dedirtecek bir aksiyonun içinde arzı endam etmekte,
    Bu vesileyle, bizleri ekran başında hop oturtup hop kaldırarak,
    ömrümüzden yaklaşık 1,5 saatlik bir zamanı,
    -ama şimdi, doğruya doğru- bizi pek de hoşnut ederek çalmaktalar…

    Bir filmden “beklentisinin ne olduğuna bağlı olarak”, izleyenlerden 5 ile 9 arasında her türlü notu almayı hak eden bir film…
    Heyecan desen var.
    Teknoloji var.
    Uluslararası ilişkiler,
    casusluk ağı,
    terörist bağlantılar,
    tırnak içinde iyiler,
    tırnak içinde kötüler,
    harbi harbi kötüler…
    Ne ararsan, hepsi var…

    “Yok artık bu kadar da olmaz canım” türü düşüncelere gömülmez,
    Her yerde ve her konuda “ille de mantık” diye tutturmazsanız şayet,
    size hoşça vakit geçirtmeyi vaadeden
    ve de sözünü tutup , bu vaadini yerine getiren filmimizi gönül rahatlığıyla izleyebilir,
    ve sonrasında rahat koltuğunuzdan,
    “Ulan arkadaş, bu adamlar var ya, bu adamlar…
    Vallaha bunlarla başa çıkılmaz.
    Teknoloji bunlarda,
    Her bi şey bunlarda, pü-hüüü” diyerek kalkıp,
    huzur içinde kıvraşıp yatmak üzere, sıcacık yatağınızın yolunu tutabilirsiniz.

    Nereden mi biliyorum?…
    Bendeniz öyle yaptım çünkü…
    🙂
    Şaka bir yana, keyifli
    ve büyük bir çoğunluğun hoşlanarak izleyeceği, heyecanlı bir film.

  5. Sami Çelik 7 Haziran 2015 saat 17:13 # Ziyaretçi

    Güzel film izlenir arkadaslar 🙂

  6. Hasan Şentürk 25 Haziran 2015 saat 18:06 # Kayıtlı Üye

    Öyle arkadaşların destanlar yazdığı kadar güzel film değildi ama idare eder. 5,7 puan alacak kadar kötü değildi ama çok da iyi değildi. Filmin eksik yanı aksiyon filmi olmasına rağmen sahneleri o kadar iyi değildi konusu eksik ramazanda bugün evdeydim boş kalmamak için izledim.

  7. nazlı 7 Temmuz 2015 saat 02:53 # Ziyaretçi

    tüm güçlüklere rağmen başarıp Amerika’yı kurtaran kahraman: neyse ki en azından bir kadın. çok sürükleyici bir film ayrıca.

×

Sorun Bildir

(sadece moderasyon tarafından görünecektir)

Video açılmıyor
Altyazı senkron sorunu
Ses ve ağız hareketleri uyumsuz
Diğer

Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Sorun giderildiğinde size belirttiğiniz e-posta adresinden geri dönüş yapılacaktır.